اسدالله مرادی

علمی، فرهنگی ، هنری ، مقالات ، اموزشی

اسدالله مرادی

علمی، فرهنگی ، هنری ، مقالات ، اموزشی

نقش تکنالوژی در بهبود عرضه خدمات عامه درافغانستان

نویسنده: اسدالله "مرادی"

عصر حاضر عصر تکنالوژی است، تکنالوژی به عنوان یک پدیده جزء زندگی امروزی مردم شده است. دسترسی سریع صحیح و به وقت از تکنالوژی باعث گردیده است که سیستم های دهه های گذشته صحنه را ترک کرده و جای خود را به روشهای و پدیده های جدید چون تکنالوژی داده است لذا در دنیای صنعتی و امروزی توسعه های چشمگیری در زمینه های متعدد به وجود امده، در افغانستان بعد از سال 2001 با به وجود امدن حکومت جدید، و آوردن تکنالوژی در افغانستان استفاده از تکنالوژی در ادارات افغانستان یک انقلاب افرید کم کم سیستم سنتی جای خود را به سییستم جدید یعنی نکنالوژی واگذار نموده است .همچنین امروزه رقابت برای کیفیت خدمات به عنوان یک مسئله راهبردی کلیدی برای سازمانهایکه در بخش خدمات فعالیت می کند شناخته شده است سازمانهای که به سطح بالای از کیفیت خدمات دست می یابند، سطوح بالای از رضایتمندی مشتریان را به عنوان مقدمه برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار خواهند داشت. در عصر حاضر دیده شده است که سازمان های که خدمات شان به شکل الکترونیک ارائه میکند رضایت مشتریان را کسپ نموده است.    در حال حاضر دیده شده است که ارائه خدمات با استفاده از تکنالوژی در ارائه خدمات سهولت های زیادی به وجود امده است، حساب دهی درست به مردم، حساب دهی درست به مقام بالاتر از ارگان، شفافیت در پروسه خدمات، عدالت در ارائه خدمات این همه موارد است بیشتر سازمان ها را وامیدارد که از تکنالوژی استفاده نمایند.  لذا در این تحقیق بحث ما براین است تا بررسی و تحلیل نقش تکنالوژی در بهبود عرضه خدمات عامه در افغانستان طبق مباحث مطرح شده فوق در بالا از اهمیت قابل ملاحظه از برخوردارد میباشد ما در این تحقیق به دنبال جواب به سوالات ذیل هستیم.



برای دانلود مکل  این فایل از لینک زیر دانلود کنید

لینک دانلود فایل

 l